Thursday, May 21, 2009

kepada hati itu........




kerasnya hatimu... aku tak mampu ...
aku tak mahu.. memintanya... betapa diriku... terus mencuba ..tapi merasa ku tak berdaya....
sepanjang waktumu ...tak kau biarkan.. tak kan kau lepaskan keinginanan mu... mencuba bertahan dari hatiku... keinginanku... memilikinya kepada hati itu ...aku terlena di mana kau berada... aku terbawa....
kepada hati itu ku terus mencuba dimana kau berada engkau miliknya ....harumnya nafas mu sangat sejuk... sangat pantas... di jiwamu... begitu terasa lapar dahaga... kasih dan cinta yang kau punya...
kepada hati itu aku terlena di mana kau berada... aku terbawa.... kepada hati itu ku terus mencuba... di mana kau berada.. engkau miliknya ...
kepada hati itu aku terlena... di mana kau berada ku terbawa...
kepada hati itu aku terus mencuba.... di mana kau berada engkau miliknya...kepada hati itu ku terus mencuba dimana kau berada engkau miliknya......



kepada hati-hati kembalilah kepada siapa yang berhak terhadap mu gerakkan langkah-langkahmu sejauh mana pun dari kekotoran yang menyelubungi rongga-ronggamu......
p/s--> kredit to saudara muawwiz.. kerana mixpodnya aku di kurniakan idea ini

1 comment:

a.t.u.l.a.s.c.a. said...

Salam...posting anda kali ini ada persamaan dengan posting terbaru sy: Heart Nebula:)

ps:-hati kalau terlalu bersih pandangannya akan menembusi hijab...ayuh, kita gapai hati yang sebegitu...